Hoe werkt Mijn Bedrijfszorg
Op Mijn Bedrijfszorg vraagt u eenvoudig en online interventies aan voor uw medewerkers. Benieuwd hoe dat proces precies in z’n werk gaat? We leggen het u graag uit.
Van aanvraag tot facturatie in 3 stappen
Wie heeft welke rechten?
Er zijn 3 soorten accounthouders: de hoofdaccounthouder, de subaccounthouder en de bedrijfsarts. Zij hebben verschillende rollen en rechten.
Hoofdaccounthouder
Iedere organisatie heeft één hoofdaccounthouder, die alle interventies kan aanvragen behalve de interventies gericht op psychische zorg. De hoofdaccounthouder:
- geeft akkoord op de algemene voorwaarden van Bedrijfszorg,
- ontvangt de verzamelfactuur per kwartaal en
- kan subaccounts voor collega’s aanmaken.
Subaccounthouder
Een subaccounthouder kan alle interventies aanvragen, met uitzondering van interventies gericht op psychische zorg.
Een subaccount wordt aangemaakt door de hoofdaccounthouder van uw organisatie.
Bedrijfsarts
De bedrijfsarts kan alle soorten interventies aanvragen en is de enige die ook interventies gericht op psychische zorg kan aanvragen.
Het account voor de bedrijfsarts wordt aangemaakt door de hoofdaccounthouder.
De rollen en rechten in één overzicht
Situatie | Hoofdaccounthouder | Subaccounthouder | Bedrijfsarts |
---|---|---|---|
Akkoord geven algemene voorwaarden | ✔ | ||
Subaccount aanmaken | ✔ | ||
Bedrijfsarts machtigingen | ✔ |
||
Inlog- en persoonsgegevens wijzigen | ✔ | ✔ | ✔ |
Interventie aanvragen | ✔ | ✔ | ✔ |
Factuur ontvangen |
✔ |