Spanningen of onzekerheden, we hebben er allemaal wel eens mee te maken. Op zo’n moment kan een luisterend oor heel fijn zijn. Via een speciaal beschikbare telefonische hulplijn kunnen uw medewerkers (en leidinggevenden) altijd terecht voor een persoonlijk gesprek. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Uw medewerker wordt te woord gestaan door een professionele bedrijfsmaatschappelijk werker. Is er na dit gesprek behoefte aan een vervolg? Dit is uiteraard ook mogelijk via bedrijfsmaatschappelijk werk.
Medewerkers die kampen met stress, zorgen of problemen. Werkgerelateerd of in de privésfeer zoals opvoedkwesties, familie- of leefstijlvragen. Hoe ga je om met stressklachten? Hoe zorg je voor voldoende ontspanning? Hoe combineer je werk en privé? De telefonisch hulplijn is er voor alle deze vragen. De hulplijn is er ook voor naasten, want ook een partner of ander gezinslid draagt bij aan de vitaliteit van uw medewerker.
Na aanmelding voor de telefonische hulplijn ontvangt u per mail:
Uw medewerkers kunnen nu 24/7 een beroep doen op de hulplijn voor een luisterend oor, eerste opvang en advies. Zijn er meer gesprekken nodig? Dan kan de medewerker doorverwezen worden naar bedrijfsmaatschappelijk werk.